غیبت دانشجویان راهپیمایی اربعین موجه می‌شود + جزییات وام دانشجویی اربعین
نوشته شده توسط : سامیار

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از موجه شدن غیبت دانشجویان حاضر در راهپیمایی اربعین خبر داد

عبد الحسین کلانتری در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد : موضوع اربعین همیشه محوریت خاصی در برنامه های آموزش عالی داشته و معتقدیم این رویداد می تواند فضای فرهنگی دانشگاه ها را متحول کند. او با اشاره به ستاد دانشگاهیان اربعین اضافه کرد : با آغاز سال تحصیلی جدید ستاد دانشگاهیان در حوزه اربعین را به ریاست وزیر علوم تشکیل دادیم و همه دستگاه های آموزش عالی اعم از دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت بهداشت، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سازمان بسیج و ... در آن عضویت دارند. در پی آن ستاد استانی و ستادهایی در دانشگاه شکل گرفت و اتفاقات خوبی رخ داد. همچنین او اضافه کرد از تشکل های دانشجویی، انجمن ها و گروه ها؛ به صورت خاص بسیج دانشجویی که دبیر ستاد دانشگاهیان را برعهده دارد استفاده شده تا میان داری کنند و در اعزام کاروان های دانشجویی را حداکثر توان خود را به کار گیرند.

وی درباره وام دانشجویی اربعین هم گفت مبلغ این وام بین 2 تا 6 میلیون است که بستگی به توانایی دانشگاه دارد. اما کمتر از 2 میلیون نمی شود.

 

درباره غیبت دانشجویان حاضر در راهپیمایی اربعین هم گفته شد که همه آنها موجه است و مهلت دفاع پایان نامه ها نیز تا پایان مهر ماه تمدید میشود تا هیچ دانشجویی نگرانی از این بابت نداشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: